zondag 3 september 2023

Eerste Communie


Onlangs mocht ik ook nog een communiekaart maken voor Britt.  Ook hier gebruikte ik het open hart van Marianne Design 


Het hart heb ik net als bij de trouwkaart eerst diverse keren uit wit karton gestanst met daarop het dessinpapier 

De doop en communie stempel is al een oudje maar ik gebruik hem nog regelmatig 


Voor de bloemen heb ik gebruik gemaakt van de tropische bloemenset met in het hart een Enamel Dot


Gebruikte materialen:
CR1551 Big Tag, CR1614 Open Heart, LR0815 Tropical Flower Set, CS1058 Banners by Marleen, CS1005 Doop en communie, Pk9178 Paperset Fabulous, PL4517 Enamel Dots two Pink 

De Hobbyzolder is ook te volgen via Facebook en Instagram




1 opmerking:

  1. Heey Cecile,

    wat een mooie labelkaart is dit geworden!!!

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen