woensdag 18 januari 2023

Onwijs bedankt

Gisteren namen we tijdens een lekker etentje afscheid van 2 collega's. Vandaag laat ik jullie 1 van de kaarten zien die ik hiervoor gemaakt heb


Op Pinterest zag ik een kaart van Creastories die mij inspireerde om bovenstaande kaart te maken. Ik gebruikte de Artic Bear en hoe kan het ook anders... fruit, aangezien we in een groente en fruit winkel werken

De beer schommelt op de banaan heen en weer en houdt de appel stevig vast


Gebruikte materialen:
COL1502 Arctic Bear, COL1469 Fruit by Marleen, CR1605 Tekst Labels, CS1028 Mini Labels (NL), CS1066 SUPER - MEGA - KEI - ONWIJS, Pk9160 Romantic Dreams 
De embossing folder is van de Cuttlebug -Simple Flower

De Hobbyzolder heeft ook een eigen Facebook en Instagram pagina


4 opmerkingen:

  1. Superleuk! Het fruit ziet er zo mooi uit, je zou er zo eennhapje van willen nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke originele kaart, dat konden je collega’s vast waarderen!! Super leuk om te lezen dat ik je heb kunnen inspireren! Groetjes, Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart voor je collega's!
    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een onwijs leuk kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen