woensdag 2 februari 2022

Liefs

Hallo allemaal, 

Vandaag heb ik nog 2 mini slimlinekaartjes als inspiratie voor de lopende challenge op het Marianne Design Challenge Blog gemaakt. Deze keer ben ik met de nieuwe materialen uit de februari collectie aan de slag gegaan. 


Op de topvouw kaart heb ik eerst een kader uit kraft papier geplakt, daarna een kader uit het dessinpapier Springtime. 
De Daisy's heb ik bewerkt met een randje distress inkt 

De bloem en de stengel heb ik met 3D-tape opgeplakt, zo zweven ze een beetje op de kaart

Voor het grote en kleine kader heb ik stikselrandje gebruikt, zelf vind ik dat het mooist 

Bij de 'liefs' stans heb ik in plaats van het puntje een hartje op de i gezet

Gebruikte materialen:
CR1562 Mini Slimline Frames, CR1563 Mini Slimline mini window, LR0748 Daisy's, LR0749 Liefs, PK9109 Kraft paper, PK9174 Springtime 

De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram 



5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie en vrolijke kaartjes.
    Toevallig ook vandaag bezig geweest met de Daisy en liefs. Binnenkort even afmaken. Zijn zulke leuke snijmallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee schitterende slimliners met de leuke daisys ,
    Ben ook volgen geworden vandaag , fijne avondgroetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk! Due bloem is echt zo mooi.

    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten! Ik kreeg de mallen vanmiddag ook eindelijk na dagen zitten wachten.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen