zaterdag 25 december 2021

Kerstknuffels voor iedereen

Hallo allemaal, 

Met de #top2000 op de achtergrond maakte ik deze kaart.
De Top2000 heeft een speciaal plekje bij ons, terwijl ik hoogzwanger was van onze oudste bedachten ze dit fenomeen. Welke platen zouden de millennium wissel overleven... na 23 jaar zijn we erachter, allemaal hebben ze het overleefd. Onze (inmiddels 3) dochters luisteren ieder jaar mee, ieder met hun eigen muzieksmaak

Ijsblauw is dit jaar mijn favoriete kleur, in combinatie met de nepsneeuw geeft dit een prachtig effect 

Fijne Feestdagen wens ik iedereen!

En..... voor iedereen dikke kerstknuffels

Gebruikte materialen:
CR1561 Fijne Feestdagen cirkel by Marleen, COL1503 Eline’s Winter accessories, CS1058 Banners by Marleen, CS1036 Hallo winter by Marleen, CA3104 Snow Paper, CA3141 Metallic Light Blue, PB7062 Sparkling Snow 

De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram 

Dit kaartje loot ik onder de reageerders op mijn blog. Dus wil je dit kaartje ontvangen? Plaats dan een leuke reactie en loot automatisch mee!

4 opmerkingen:

  1. Hallo
    Wat een supermooie kaart moest even terug naar het blog om te kijken wat voor papier dat blauwe was😊
    Groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart met veel leuke details!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart! Prachtig dat glitter papier als sneeuw... Blijft een leuk huisje van Eline en die tekst cirkels zijn ook een succes en mooi op elke kaart

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen