maandag 11 oktober 2021

Communie (3)

Hallo allemaal, 

Vandaag op mijn blog de 3e communiekaart die ik mocht maken 

Als je er al 2 gemaakt hebt voor hetzelfde meisje wordt het steeds lastiger

Ik maakte gebruik van het kerkje van Marleen en daarvoor het muisje van Eline in haar mooiste jurkje 


Gebruikte materialen:
CR1537 Slim Line Frames, CR1538 Slim Line Banners, COL1437 Eline’s Mice family, COL1491 Eline’s Wedding accessories, CR1520 Church by Marleen, COL1323 Flower Set, LR0697 Blossom, LR0625 Van Harte & ballon, CA3133 Pearls Off White, CA3139 Metallic paper Light Pink, CA3155 Rhinestones Gold, CS1005 Doop & Communie, PK9153 Sweet Romance, PK9175 Rainbow 


De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram 

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke 1ste communie kaart met schattig muisje!
    Ja, 3 kaarten voor zelfde meisje, lijkt me ook lastig.
    Het is je goed afgegaan. Stuk voor stuk erg leuk.
    Fijne week, liefs Crealientje.


    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb even terug gescrold voor de andere communiekaarten en je bent er wat mij betreft erg goed in geslaagd om drie verschillende kaarten te maken. Alledrie erg mooi, maar deze is mijn favoriet. Ik heb een zwak voor het kerkje...
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen