woensdag 1 september 2021

Nieuw schooljaar

Hoi allemaal, 

Je weet dat de vakantie (bijna) voorbij is als je de schoolboeken met je dochter mag halen....
Onze jongste start volgende week in de brugklas, kleine meisjes (en jongens waarschijnlijk ook) worden groot


Ook start iemand op een nieuwe school om te werken, ik mocht voor haar een kaart maken. Bij een nieuwe baan hoort een kaartje met felicitatie. Ik ben aan de slag gegaan met de nieuwe lay-out mal 


Van een mal uit CR1522 heb ik een boekje gemaakt. Op de schaar heb ik nog een schroefje geplakt van de CR1324

De letters van COL1397 heb ik 2x uitgestanst en op elkaar geplakt 

Het plantje van Marleen voor de gezelligheid 


Gebruikte materialen:
LR0730 Layout A6, CR1522 Card Display, CR1464 Marleen's Greenery, CR1324 Punch die Nuts & Bolts, COL1397 Charming Alfabet, CS0909 School (nl), CS1066 Kei onwijs teksten, PB7054 Crafty Patterns 


De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten