donderdag 9 september 2021

Challenge 277 kerst

Hallo allemaal, 

Op deze donderdag start een nieuwe challenge op het Marianne Design Challenge Blog . Wybrich is aan de beurt om het thema te bedenken en ze koos voor kerst 🌲

Nu moet ik eerst even kwijt dat ik bewondering heb voor de mensen die het hele jaar door kerstkaarten maken. Ik heb het geprobeerd maar dat lukte me niet. Voor deze kaart moest ik dus ook even een denkbeeldige knop omzetten. 

Ik vond het model van deze kaart bij Tineke van der Linden, die hem weer bij Mijn Schatkaart op Facebook had gevonden. Dit is het model van augustus 

Ook heb ik de wat oudere materialen van Marianne Design erbij gepakt, die zijn nog net zo leuk om kaarten mee te maken

Petra's Larix takjes in combinatie met de rode besjes

Aan de kegels van de Larix heb ik het label gemaakt met tekst
Niet iedereen stuurt traditionele kerstkaarten met fijne kerst of prettige feestdagen, dus zo tussendoor maak ik ook 'kerst' kaarten maar dan met een andere tekst


Gebruikte materialen:
VK9572 Birds in the snow, LR0437 Petra's twigs set, LR0438 Petra's Larix, LR0550 Tiny's Larix, CR1447 Circle & Stars, CA3104 Snow Paper, CS1036 Hallo winter, CS1058 Banners by Marleen 

1 opmerking:

  1. Heel toffe kerstkaart, en een leuk modelletje! Haha, Ik ben zo'n type dat het hele jaar door kerstkaarten maakt. Het is niet altijd gemakkelijk, maar het scheelt een hoop stress aan het eind van het jaar!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen