maandag 5 juli 2021

van Harte

Hallo volgers,

Dank jullie wel voor jullie leuke reacties op mijn zomerse flamingo kaart!

Vandaag op deze regenachtige dag in juli heb ik weer een slimline kaart voor jullie 

Voor de verjaardag van een oudere meneer die graag een kopje thee en koffie drinkt heb ik deze verjaardagskaart gemaakt

Of het nu de thee of de koffie is, altijd gloeiend heet zodat de damp ervanaf komt

Én... bij de koffie moet er altijd iets lekker, een koekje, een wafel of een cakeje. Daarom heb ik een koekje gemaakt met daarop de Milka koe

Ik heb er een kleinigheidje bijgedaan in de vorm van.... hoe kan het ook anders Milka koekjes!


Gebruikte materialen:
CR1537 Slim Line Frames, CR1538 Slim Line Banners, COL1426 Eline’s Cow, LR0650 Petra's Grass, LR0687 Hot Drink, LR0715 Biscuit Doily, PL4516 Floral Hearts, CS1086 Handgeschreven Feest,  PK9175 Rainbow 


De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram 

3 opmerkingen:

  1. Je hebt een superleuke kaart gemaakt met de milka-koe en de beker koffie! Dat word genieten voor de meneer!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. deze kaart is zoooo leuk ik heb gelijk een milka reep gekocht ga ik binnenkort ook iemand blij mee maken
    en dankzij jou idee met de paarse koe gaat dat vast goed komen
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey Cecile,

    dat is een heel gaaf kaartje geworden met de Milka koe.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen