dinsdag 20 juli 2021

Een hart onder de riem voor Valkenburg

Hallo volgers, 

Het zal jullie zeker niet ontgaan zijn de foto's en filmpjes van de overstromingen in Valkenburg en omstreken...
Ik ben opgegroeid in Berg en Terblijt, een dorp bovenaan de cauberg dus Valkenburg ken ik op mijn duimpje, ook in de andere dorpen die getroffen zijn door het hoge water heb ik vaak gefietst of gewandeld 


Er zijn al diverse acties opgestart om de getroffen mensen te helpen. Eén daarvan is Stichting Bergse Kracht, deze Stichting heeft een kringloopwinkel in Terblijt en de opbrengst daarvan gaat naar praktische hulp voor mensen met kanker. Maar ook nú is deze Bergse Kracht actief!

Ze zamelen spullen in voor de getroffen bewoners, denk dan aan scheppen, bezems, poetsmateriaal enz. 
Maar wij, jullie en ik kunnen ook iets doen!


Een hart onder de riem kaart maken!


Let op! Doe de kaart in een envelop of doe er een bij. Ik doe de gemaakte kaart samen met de envelop in een verpakkingszakje en stop hem dan in een grotere envelop. Zo krijgen de mensen netjes een kaart met envelop. 

Maak (of koop) een mooie, lieve, schattige of stoere hart onder riem kaart (met envelop!) en stuur die naar het volgend adres:
Hart onder de riem kaartjes 
p/a Stichting Bergse Kracht 
Muntweg 8a
6325 PD  Berg en Terblijt 


Deze Stichting zorgt ervoor dat de kaarten bij de getroffen mensen komen. 

Willen jullie nog meer doen? Dat kan! Volg Stichting Bergse Kracht op Facebook en zie zo welke hulp of welke spulletjes ze kunnen gebruiken! Doneren aan de Stichting kan/mag ook, zo kunnen ze de mensen in het getroffen gebied maar ook de mensen met kanker blijven helpen! 😘


Gebruikte materialen:
CR1538 Slim Line Banners, CR1544 Square Backgrounds, CR1555 Art Texture Hearts, COL1442 Karin's deer, stars & tag, CS1080 Zorg & Herstel, PB7060 Eline’s Honeymoon 

De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram 

2 opmerkingen: