vrijdag 25 juni 2021

Zomerse kleurenuitdaging

Hallo volgers,

Eindelijk weer eens een blogbericht van De Hobbyzolder...

Hebben jullie dat ook wel eens dat het allemaal niet gaat zoals je dat graag wil? Dat ineens veel afspraken op je kalender staan en/of dat afspraken op het laatste moment niet doorgaan of verplaatst worden? Ik werd er een beetje tureluurs van. Net als van het warme weer waar ik absoluut geen fan van ben. Gelukkig is het nu weer wat minder warm

Voor de nieuwste challenge op het Marianne Design Challenge Blog mocht ik het thema kiezen. Ik koos voor een kleurenuitdaging. Dat ik mezelf hiermee ook flink uitdaagde bleek wel toen ik eraan begon. Uiteindelijk besloot ik voor een zomerse flamingo te gaan en het verder vrij simpel te houden. Er staat wel I Love Summer, maar dat is alleen voor de schone schijn 😆

Deze mooie kleurencombinatie vond ik op Pinterest, maar is met recht een uitdaging! Laat jullie inspireren door de voorbeelden van het team


Gebruikte materialen voor mijn zomerse flamingo kaart:
DF3452 Poppies, COL1456 Eline’s Flamingo, CR1360 Basic Stiched Passepartout Circles, CR1538 Slim line Banners, MM1639 Art Stamps - Summertime 


De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram 

1 opmerking:

  1. Nou het is inderdaad een mooie zomerse kaart geworden. Of je er nou van houdt of niet. En ja ik ken dat: veel afspraken en op laatste moment dat het niet meer doorgaat of verplaatst. Is erg vervelend. Voor de challenge hebben we gelukkig de tijd... Prettig weekend, Lieve groet Anja

    BeantwoordenVerwijderen