dinsdag 8 juni 2021

Luieren op het strand

Hallo volgers, 

Genieten jullie ook zo van het mooie weer? Ik besloot om vandaag een slipperdag te nemen en naar het strand te gaan

Het strand is voor mij te ver weg 😉 maar ben er op mijn kaart wel naartoe gegaan

Lekker luieren in de hangmat en ondertussen kijken naar het zeilbootje op het water

Als ik straks naar huis ga, leg ik de hangmat weer in het strandhuisje. De vuurtorenwachter op de achtergrond houdt dan de wacht 


Gebruikte materialen:
CR1537 Slim line Frames, LR0718 Hammock, LR0541 Palm Trees, COL3154 Eline’s Sea Side, PK9163 Sea Sparkle by Marleen, CA3154 Rhinestones Bronze, CA3157 Rhinestones Light Blue 


De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram 


1 opmerking:

  1. Wat een geweldig kaartje. Je bracht me zo even bij het strand, heb genoten.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen