dinsdag 20 april 2021

Een bloemetje voor jou

Hallo volgers, 

Een bloemetje voor jou. Op z'n tijd leuk om te krijgen maar zeker ook leuk om te geven

Het plaatje van kikker had ik uitgestanst voor de ronde kaart Challenge, maar toen wist ik niet hoe ik verder moest gaan en bleef hij liggen. Toch bleef kikker naar me kwaken 

En dan weet je ineens hoe je verder wil. Van een tweede knipvel heb ik kikker met zijn bloem uitgeknipt en met tape verhoogd opgeplakt 

Die blik 🥰 je wordt op slag verliefd 


Gebruikte materialen:
AK0084 Eline’s Frogs, LR0574 Flower Frame round, CR1402 Bendy Card, CR1501 Punch die Daisies, CR1408 Card Stand, LR0677 Circle Lay-out,  PL4516 Floral Hearts, CA3154 Rhinestones Bronze, PB7056 Eline’s Summer Picnic 

De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram 

2 opmerkingen:

  1. Leuk kaart is het geworden. Leuk met de extra bloemetje erop. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit een super mooie kaart geworden. Soms heb je even geen inspiratie maar blij dat het je toch gelukt is om er toch verder mee te gaan. En wat een geweldig resultaat, zo vrolijk. Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen