zondag 4 april 2021

De zeven zussen

Hallo volgers,

Als leesfanaat mocht ik "De zeven zussen" lenen van iemand. 7 zussen met ieder haar eigen achtergrond (eigenlijk 6, de 7e moet nog komen). Elk boek heeft naar mijn idee zijn eigen emotie

Voor het lenen van deze stapel boeken wilde ik graag iets terug doen en besloot om een boekenlegger te maken

Op mijn tocht op Pinterest kwam ik deze tegen van My Favorite Things. Ik heb er 1 boek tussenuit gelaten om hem passend te maken voor op de boekenlegger van Marianne Design 

Gebruikte materialen:
CR1473 Cross Stitch,  CR1510 Long Tags, LR0391 Tassel Fringe 1, PK9140 Colourful 

De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram 

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie boekenlegger is dit geworden
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke boekenlegger! Perfect bedankje voor het lenen van zo'n mooie serie boeken.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke boekenlegger en ik ben een grote fan van Lucinda Riley!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen