maandag 29 maart 2021

Condoleance

Hallo volgers,

Condoleancekaarten..... Uit ervaring weet ik dat dat voor nabestaanden heel veel kan betekenen. Ik probeer dan ook altijd iets anders te maken

Deze is voor mijn tante die in 11 maanden tijd 2 zoons en haar man verloren heeft...

En dan wil je iets moois (of tenminste ik wilde dat)
De inspiratie voor deze kaart vond ik bij Rimmie van de Sande


Gebruikte materialen:
LR0546 Anja's Beautiful flower, CR1494 Natural twigs, CR1535 Art Texture mesh, CR1538 Slim line Banners, PK9166 Brocante Summer, CS1041 Clearstamp Condoleance, PL4514 Enamel Dots Dew Drops, 


De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram 

1 opmerking:

  1. Deze kaarten vind ik ook erg moeilijk om te maken, maar jij hebt wel een mooie kaart gemaakt. Marleen van MD had laatst ook een mooie condoleance kaart. Wel heftig voor je tante om zoveel mensen te verliezen in zo'n korte tijd. Sterkte voor iedereen. Lieve groet, Anja

    BeantwoordenVerwijderen