donderdag 4 maart 2021

Challenge #267 Dierenkaart

Hallo volgers, 

Wat vliegt de tijd hé, er zijn weer 2 weken voorbij en vandaag is op het Marianne Design Challenge Blog weer een nieuwe Challenge gestart! Ik (zei de gek) mocht het thema kiezen.
Mensen die mij een beetje volgen weten dat veel van mijn kaarten om verhaaltjes draaien, ook liedjes kunnen mij inspireren voor een kaart kijk maar bij ach jongen. Toen ik met mezelf aan het brainstormen was over het thema van deze (mijn) Challenge had ik het liedje van Dennie Christiaan in mijn hoofd 'Wij zijn 2 vrienden' (hoe dan🤷🏻‍♀️). Maar hoe ga je dat vertalen op een kaart....
Daarom besloot ik het te houden bij een dierenkaart met minimaal 2 verschillende dieren, collectables of stempels 

Bij mij zijn dat de Mol en de Hamster geworden 

Volgens mij heeft Mol de lente(kolder) in de kop om een serenade te brengen voor Hamster

Ach, nu kijk! Hamster kleurt zowaar een beetje 💕


Doen jullie gezellig mee met "mijn" Challenge?


Gebruikte materialen:
COL1488 Eline’s Mole, COL1489 Eline’s Hamster, CR1506 Music, LR0650 Petra's Grass, CR1537 Slim line frames, PK9168 I Love Holland, 


De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram 

2 opmerkingen:

  1. Heel leuke kaart en challenge, goed gekozen en uitgevoerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje Cecile, het is altijd leuk om diertjes te verwerken op een kaartje, het hamstertje is te schattig,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen