vrijdag 19 februari 2021

Vleugje lente

Hallo volgers, 

De nieuwste challenge van Marianne Design staat online en deze keer was het de beurt aan Henriët. Ze wil graag een kaart met de letter H. 
Ik koos voor een vleugje lente, het was vorig week zóó koud dat ik alvast aan de lente ging denken om het warmer te krijgen. En dit weekend worden we op onze wenken bediend, we krijgen lente!

Voor dat de sneeuw viel zag ik al voorzichtig o.a. de hyacinten boven de grond komen. Ook op de vensterbank heb ik dat vleugje lente met hyacinten al toegepast 

Achter het vogelhuisje staan de hyacinten, op de voorgrond nog een wit druifje. Die plant ik wel, die witte druifjes, de blauwe laat ik voor op de kaart 😉

Doen jullie gezellig mee?!



Gebruikte materialen:
VK9573 Birdhouses spring, LR0204 Grass, LR0402 Tiny's grape hyacinths, LR0570 Anja's vertical folding die (plaatje mee uitgestanst), LR0627 Petra's Winter Circle, CR1452 Classic Alphabet, CR1453 Classic Alphabet & numbers, PK9157 Soft Pastels 


De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram 

2 opmerkingen:

  1. Wat is dit een mooie en vrolijk kaartje. Je krijgt zo helemaal zin in het voorjaar.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart! Zo'n hyacinth wil ik wel in huis. De echte komen hier de deur niet in, ik vind ze veel te sterk ruiken....
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen