zondag 7 februari 2021

Toet Toet!!!

Hallo volgers,

Sneeuwt het bij jullie ook? Hier (Uermend) is er nagenoeg (nog) niks gevallen.....
Maar wat niet is kan altijd nog komen zullen we maar zeggen

Ik zag op Facebook een oproep van mijn nichtje Joanna om haar dochter een verjaardagskaart te sturen, door de corona geen school en (bijna) geen bezoek. Oma en euveroma mogen niet samen naar de verjaardag komen

Ik weet niet hoe het bij jullie zit qua kaarten maken, maar ik kan nog steeds niet toveren. En omdat deze kaart er wat langer over deed besloot ik de auto van Elizabeth Craft Design te gebruiken. Ik had er al een paar leuke kaarten mee zien langskomen en besloot om hem ook aan mijn assortiment toe te voegen 

Het favoriete diertje van Jainy lee is een 'kuusjke' (Limburgs). Zie die verbeten trek eens op dat snoetje, vast en zeker van plan om toch nog op tijd te komen....

Kijk! Dat is nou wat ik bedoelde! Door het harde rijden vliegt de post gewoon uit de postzakken.....


Gebruikte materialen:
Elizabeth Design Safari/Jeep, COL1402 Eline’s Piglet, CR1487 Present bags by Marleen, CR1518 Envelope set by Marleen, PK9109 Kraft, PK9135 Fleurique 


De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram 

6 opmerkingen:

  1. 😍 wat een super leuke kaart en super leuk geschreven

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal geweldig! Goed dat je die auto hebt gekocht, daar ga je vast nog veel leuke kaartrn nee maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, je kaart is super met die leuke auto. Hopelijk verliest het varken niet alle post!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaart helemaal geweldig Cecile en tovert vast een dikke glimlach op haar snoetje!!! Het blijft sneu hè al die verjaardagen zonder visite! Maar haar favo diertje maakt het feestelijker!
    groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig kaartje is het geworden. Had die auto snijmal ook al besteld. Kon het niet laten zag er zulke leuke kaarten mee.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een geweldige kaart laat je hier zien, met dat kuusjke moet ze toch helemaal blij zijn.groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen