vrijdag 22 januari 2021

Challenge #264

En dan zijn al weer 2 weken voorbij en is de 2e Challenge van 2021 gestart op het Marianne Design Challenge BlogJolanda was aan de beurt om een thema te kiezen, ze koos voor monochroom, een kaart in dezelfde kleurtinten, het plaatje mocht andere kleuren bevatten

Ik koos ervoor om de kleur groen te gebruiken, zonder plaatje

Mijn kleurenwaaier van Papicolor met alle kleuren groen (die hele lichte is zeegroen)

Gebruikte materialen:
CR1516 Wild Flowers, CR1529 Fresh Flowers, CR1533 Art Texture squares, LR0694 Vases, PB7047 Eline’s Peach & Mint
En 8 verschillende kleuren Papicolor kaart karton


De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram 

8 opmerkingen:

  1. Prachtig! Ik vind dit best een lastige uitdaging, maar jij hebt er echt iets moois van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ik moest ook nadenken erover, maar dat is net de leukste uitdaging

      Verwijderen
  2. Wow wat een mooie en sjieke kaart. Zulke mooie tinten groen heb je gebruikt.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Ik heb voor groen gekozen omdat die kleur het dichtst bij de werkelijkheid ligt

      Verwijderen
  3. Heel erg mooi geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen