dinsdag 24 november 2020

AFC Ajax Luca

Hallo volgers, 

Afgelopen zaterdag liet ik jullie de verjaardagskaart van Aron zien. Ook voor Luca zijn tweelingbroer maakte ik een voetbalkaart want net als Aron is Luca fan van Ajax

Voor Luca maakte ik een kaart met de voetbalschoen van Dutch Doobadoo en ook hier maakte ik gebruik van de Crafty Kit voetbal 


De naam is in rood wit gemaakt en op de schoen de stiksteekjes met de witte pen gedaan


Het embleem van Ajax mag ook op deze kaart niet ontbreken 

Hier nog een foto van beide kaarten voor Aron en Luca


Gebruikte materialen:
DDBD 472.100.003 Crafty Kit voetbal, DDBD 470.713.793 Card Art shoe soccer, COL1449 Alphabet XXL, COL1335 Football, COL1485 Numbers XL, CR1355 Grass 


De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram

2 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaarten zijn dit. Lekker stoer en die witte stiksteekjes maken het geheel nog sprekender vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een stoere kaarten voor de twee voetbalfans! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen