donderdag 2 april 2020

Voorjaars-bedankt kaart


Hallo volgers,

Vandaag een voorjaars bedankt kaart op mijn blog.

Gisteren was het precies 3 jaar geleden dat ik gestart ben als krantenbezorger. Eerst 1 wijk en nu bijna 1 jaar een 2e wijk erbij. 




Hoe leuk is het in deze bijzondere/corona tijd dan dat je een kaart bij de brievenbus ziet hangen. Een dank je wel dat ik (en niet alleen ik) de krant blijf bezorgen.

Dit gebaar, deze waardering verdient een leuke kaart terug!



Ik maakte deze vrolijke voorjaarskaart met viooltjes


Ik probeerde dezelfde blauwe kleuren te gebruiken als in het plaatje 


Zie ik dat goed? Heeft het vogeltje haar eitjes in een bloempot gelegd?



Gebruikte materialen:
Marianne Design VK9586 Brocante Birdcages 2, LR0648 Blue bell circle, LR0649 Petra's Violets, LR0650 Petra's Grass, PK9167 French Antiques 


De Hobbyzolder is ook te volgen op  Facebook en Instagram



1 opmerking:

  1. Wat een leuke blijk van waardering! Jij hebt ook een prachtige kaart gemaakt met die mooie viooltjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen