woensdag 18 december 2019

Krantenbezorger

Hallo volgers,



Dit ben ik, ik ben krantenbezorger 


6 dagen in de week sta ik om 4.00 uur op om door weer en wind (en soms sneeuw) de krant te bezorgen. En ik vind het héérlijk❗❗❗


De vergoeding die ik elke maand ontvang besteed ik grotendeels aan mijn hobby, zoals nieuwe materialen maar ook "gewoon" papier of lijm



In januari al ontstond het idee om voor alle abonnees een kerstkaart te maken. Dit moest natuurlijk wel een kaart worden die uitbeeldde wat ik deed. De maanden volgden elkaar op en na de zomer toch maar eens serieus gaan nadenken hoe deze kaart eruit moest zien. Ondertussen begon ik ook al voorpagina's van de diverse kranten te bewaren. Als bezorger heb ik een krant, voor de andere kranten was het: een vragend mens kan geholpen worden 



Toch duurde het nog tot begin oktober voor ik het juiste idee in mijn hoofd had. De beste kaart ideeën ontstaan tijdens het bezorgen van de krant. En ik weet nog precies bij welk adres het idee voor deze kaart ontstond



Ik zeg vaak dat ik een "droom van een hobby" heb. Bij mijn kaarten staat dan ook altijd #droomvaneenhobby. Met een dromerige blik, een dromerig wolkje met daarin de liefde voor mijn hobby, bezorg ik de krant



In mijn fietstas zitten de krant al bijna 3 jaar in dezelfde volgorde. Zo weet ik in het donker precies waar ik moet pakken voor de juiste krant bij het juiste adres



En zo ziet de kaart er helemaal uit



Ik maak zelden tot nooit dezelfde kaarten, maar voor "mijn" abonnees heb ik een uitzondering gemaakt.



Op het eind van het jaar blikken we altijd terug. 2019 had 307 bezorgdagen, hoeveel dagen ging het goed?




Gebruikte materialen:
LR0474 Kims Buddies, LR0475 Kim's Buddies boy set, LR0527 Kim's Buddies pirate, LR0233 Bicycle, COL1421 Eline's baby essentials (verlichting fiets), CR1476 Punch die Holy, COL1385 Eline's Sheep, DF3454 Letter Board (Karin Joan), de fietstas is een rechthoekje 


De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram

2 opmerkingen:

  1. Geweldig leuk, om zo'n prachtige kaart bij je krant in de bus te vinden!
    Groetjes Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een geweldig verhaal om te lezen en wat een supergaaf idee om je abonnees met zo'n mooie kaart te verrassen en wat een klus.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen