zaterdag 26 oktober 2019

Snow much fun

Hallo volgers,


Geloof het of niet, maar het zijn nog "maar" 60 dagen tot kerst. De kerstshows zijn volop bezig of staan op het punt van beginnen, zo laten ze ons de nieuwste materialen en sferen zien op het gebied van kerst



Ik laat vandaag ook iets nieuws zien, niet alleen de kaart is nieuw 😉, maar ook de materialen die ik erop gebruik heb zijn van de oktober collectie 


De bergtoppen, bomen, vos en hert van Marleen heb ik op deze kaart verwerkt



Het is me weer gelukt om een model kaart te vinden die ik nog niet gemaakt heb



Van de zijkant ziet de kaart er zo uit



Een stempel met Snow much fun siert de bovenkant 



En kan gewoon plat in een envelop verstuurd worden 



Gebruikte materialen:
PS8045 Mountains By Marleen, CR1483 Trees By Marleen, CR1484 Fox By Marleen, CR1485 Deer By Marleen, LR0371 Oval & pop-up,  CS1037 Hello Winter, CA3104 Snow paper, PK9164 Winter days, LR0028 Shaker Snow 


De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram




1 opmerking:

  1. Mooie kaart, leuk model! Diepte in een kaart geeft vaak wat spannends aan de kaart en de mogelijkheid om veel te laten zien zonder dat het druk wordt.

    BeantwoordenVerwijderen