woensdag 30 oktober 2019

Herfst verjaardag

Hallo volgers,


Vandaag was eigenlijk bedoeld om op te ruimen. Ik heb een bakje naast me staan voor dingen "die ik even uit mijn handen moet leggen". Nu was dat bakje overvol en besloot het vandaag op te ruimen..... totdat.....


Ik een pompoen van Marleen tegen kwam.......



Zonde om deze op deze prachtige herfstdag weg te leggen, dus aan de slag om er een volledige kaart van te maken



Met mos, herfstblaadjes en.... het vosje van Eline 



Een label met een blaadje met jute gestrikt,  maakt er een felicitatiekaart van



Met deze kaart wil ik meedoen met challenge 234 van Marianne Design


Gebruikte materialen:
PS8016 Pumpkin by Marleen, COL1424 Build a tree, CR1450 Punch die Halloween, CR1420 Punch die Autumn, LR0556 Forest trees, COL1474 Eline's  Cute Fox, LR0621 Tiny's Leaves, CR1336 Punch die Autumn Leaves, COL1443 birds, hearts & tag, KJ1721 Gefeliciteerd,  PK9127 Watercolour, PK9138 Canadian Fall 


De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram


Oh, en van opruimen is niks meer gekomen 


2 opmerkingen: