zondag 13 oktober 2019

ATC Halloween

Hallo volgers,


Vandaag op mijn blog weer eens ATC kaartjes. Lang geleden dat ik deze gemaakt heb. In mijn allereerste blog heb ik al uitgelegd wat ATC kaartjes betekenen 



Bij de oktober collectie van Marianne Design zat een mal met het schattige spookje, de vleermuis en de heksenbezem. Het kasteeltje in het zwart is al een oudere mal (maar pas sinds kort in míjn collectie)








1 kaartje (de laatste wat overblijft) houd ik altijd zelf, leuk om te bewaren en dan te kijken waar ik hem tegen geruild heb




Dit zijn een aantal kaartjes die ik heb ontvangen, opgeborgen in een pocket letter hoes


Interesse om te ruilen? Leuk! mail dan naar info@dehobbyzolder.com 


Volg de Hobbyzolder ook op Facebook en Instagram 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten