maandag 30 september 2019

Ondeugende aap

Hallo volgers,


Mijn moeder vroeg mij een kaart te maken voor haar achterkleinzoon die 2 jaar werd, ze begon te vertellen dat het zo'n lekker ondeugend mannetje is


Tja, bij ondeugend dacht ik gelijk aan............... apen 😉
Om een diepte effect te creëren maakte ik een diorama kaart, deze kun je zo dik maken als je zelf wil. Ik besloot het bij 3 raampjes en de achterkant te houden



Van de zijkant gezien zie je weer wat anders



De 3 apen in beeld 😂



Van de zijkant is te zien dat het best een "dikke" kaart is, hij is 4 cm dik



Maar plat gevouwen past hij in een gewone envelop, op deze foto zie je duidelijk de ondeugende apen. Missie geslaagd❗




Gebruikte materialen:
COL1399 Eline's monkey, COL1471 Eline's sloth, CR1338 Tiny's trees oak, CR1355 Grass, LR0478 Hibiscus & Leaves, LR0541 Palm Trees, LR0403 Tiny's Ferns, COL1347 Party numbers, DF3454 Letter Board, AK0070 Eline's achtergrond tropical 


De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram




2 opmerkingen:

  1. Wat leuk en vrolijk! Daar valt heel wat op te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lex vond de kaart prachtig!
    Ook de rest van de dag kwamen veel lovende woorden voorbij over de kaart.

    BeantwoordenVerwijderen