woensdag 28 augustus 2019

Voor het bruidspaar 💕

Hallo volgers,


Zo vlak naar mijn eigen huwelijksdoosje mocht ik nog een trouwkaart maken




Ik koos voor de auto en maakte daar een trouwauto van




Met bloemen voor op de motorkap



En wat blikjes en een label aan de achterbumper



Omdat deze auto geen antenne heeft, besloot ik de strik aan het handvat vast te maken 





Ik heb er een dubbele kaart van gemaakt, zodat hij kan openstaan




En alleen het middengedeelte zit vastgeplakt







Met deze kaart doe ik mee met Challenge 230 van Marianne Design 



Gebruikte materialen:
PS8037 Car, PK9153 Sweet Romance, CR1468 Doodle Cirkel, CR1469 Doodle Square, COL1463 Eline's baby Bunny (Voor de wielen, gemak dient de mens 😉), COL1377 set Bear accessoires, COL1471 Eline's sloth, CR1460 punch die sweet hearts, CS1028 Mini labels (NL), COL1468 Sealife by Marleen, CA3132 Pearls White, PL4512 Enamel Dots Baby Pink, CA3137 Mirror paper red


De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram

7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige trouwauto. Heel mooi gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUW heel erg gaaf gedaan!!
    Superleuk dat je meedoet met onze challenge!
    Groetjes Gerlinde
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk gedaan! Een topper!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toppertje geworden gave auto.
    Leuk dat je mee doet aan onze "alles mag" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supergave creatie, succes met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige creatie heb je gemaakt!Leuke achterlichtjes! Echt heel erg super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen