dinsdag 20 augustus 2019

Huwelijksverjaardag

Hallo volgers,


Vandaag vieren wij onze trouwdag, destijds zocht ik zelf mijn bruidsboeket uit. Witte lelies met touw



Voor de bloemen challenge van Marianne Design besloot ik mijn bruidsboeket in papier na te maken



De meeldraden van de lelie geven behoorlijk af in de bloem, dat heb ik gedaan met een wattenstaafje 


Grote en kleine lelie en verschillende meeldraden zorgen voor de kleur


De groene bladeren rand eromheen en het "gipskruid" ertussen, samen met de touwen maakt het "mijn" bruidsboeket af



Met deze kaart doe ik mee met Challenge 229 van Marianne Design 




Gebruikte materialen:
DF3438 Trendy Hearts, LR0610 Lily, LR0478 Hibiscus & Leaves, LR0418 Rope, LR0578 Petra's amazing circle, 
Alle kleuren papier zijn van Papicolor



De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram

4 opmerkingen:

  1. Schitterend!! Wat heb je dat mooi gemaakt!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart! Wat een mooi idee om zo je bruidsboeket na te maken.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriƫt
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je trouwdag en wat onwijs gaaf om het zo na te maken...
    Gezellig dat je mee doet met onze "bloemen"challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige creatie, wat een gaaf idee,
    veel succes met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen