maandag 1 juli 2019

Diamanten Huwelijk

Hallo allemaal,


Vandaag een opdrachtkaart op het blog voor een echtpaar wat 60 jaar getrouwd was

60 jaar getrouwd is een diamanten huwelijk, ik maakte daarom een kaart met de Dutch Doobadoo Card art Diamond 



Ik heb het middenstuk iets breder gemaakt (geheel A4) anders paste mijn plaatje er niet tussen 



Op de 60 heb ik met de embossingfolder Trendy hartjes ge-embosd, en samen met trouwringen opgeplakt 




De "diamanten" zijn versierd met bloemen 




Voor het frame heb ik metallic karton van Papicolor gebruikt





Dit model kaart kan ook gewoon rechtop staan



Gebruikte materialen 
470.713.654 Dutch Doobadoo Card art Diamond, EWK1266 Wedding Dreams, LR0577 Flower Frame, COL1347 Party numbers, LR0238 Wedding rings, CR1469 Doodle Square, DF3438 Trendy Hearts, PK9150 Winter Dreams, CA3104 Snow paper 



De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram


1 opmerking:

  1. Wat een schitterende jubileumkaart! 60 jaar getrouwd, wat een mijlpaal!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen