zaterdag 6 april 2019

Life is like a box of chocolates

Hallo volgers,

Vandaag een verjaardags box. Er werd me gevraagd of ik een kaart kon maken voor iemand die 40 werd en van chocolade hield. Toen kwam ik deze box tegen........




De tekst voor op de box zegt eigenlijk al voldoende over de inhoud




Er zit een doosje in met nog meer verrassingen 




Cadeautjes en taart horen bij een verjaardag




Tja, en omdat ik toch nóg een verrassing wilde toevoegen.......



Er is er een Jarig

Aan dit doosje heb ik uren gewerkt, maar het was het dubbel en dwars waard. De flapjes aan de zijkant trek je omlaag, er moest echter rekening gehouden werden met de hoogte, dus iedere keer proberen hoe hoog de taart kon zijn en hoe ver hij naar binnen moest staan zodat het naar binnen gevouwen kon worden en niks zou beschadigen 

De labels bovenin hebben me bijna slapeloze nachten bezorgd, iedere keer maar een nieuw velletje print papier en een nieuw idee uitwerken. Waarom werkt dat nou niet, was een veel gehoorde zin hier thuis. Enne mam, lukt het niet was dan een reactie 

En eindelijk! Tuurlijk werkt dat niet, maar als ik het zo doe dan moet het wel werken.... toch?! En ja hoor!! Het werkte! Daarna kon ik eindelijk aan de afwerking beginnen





Gebruikte materialen:
COL1365 Chocolate Doesn't ask, COL1366 Chocolate is the answer, COL1444 Rosettes,  COL1347 Party numbers, LR0328 Presents, COL1441 Giftwrapping Pins & Bows, COL1322 Cake, LR0582 Pins numbers, LR0581 Bunting banners, KJ1729 Er is er een jarig, PK9156 Seabreeze 



Niet de meest mooiste foto, de flapjes aan de zijkant: CR1417 Punch die ABC, COL1389 Pocket card & marks



Volg de Hobbyzolder ook op Facebook en Instagram



1 opmerking:

  1. Geweldig, wat een fantastische creatie! Daar mag je enorm trots op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen