donderdag 17 januari 2019

Horizon

Hallo volgers,

Vandaag weer een "bedankt" kaart
Sinds kort heb ik diverse "Horizons" in mijn bezit, en na wat zoeken op internet kwam ik de Horizon kijkdooskaart tegen op het blog van Marianne Design

Dat ging hem worden, ik stanste diverse horizons uit gekleurd papier en begon laagjes te maken
Alleen, ik vond hem te saai, alles in één kleur




Ik ben gaan stoeien met verschillende kleuren, en zo ziet het er ineens anders uit





Heel vaak krijg ik iets te horen over de details,  het moet kloppen anders vind ik de kaart niet goed (genoeg)




Daarom heb ik de zijkant ook bekleed met "lucht" en een boom




Gebruikte materialen Marianne Design
Patroon kijkdooskaart,  LR0381 Horizon Holland, LR0524 Horizon Woodland, LR0354 Horizon Big City, LR0355 Horizon Trees, COL1350 Alfabet, PK9152 Herbs & Leaves, PK9127 Watercolour
De letters "bedankt" heb ik uit krantenpapier gestanst

Volg De Hobbyzolder ook op Facebook en Instagram


1 opmerking: