donderdag 13 september 2018

ATC Dresses

Hallo allemaal,

Vandaag weer een ATC-tje op het blog. Deze lagen al een tijdje en vandaag heb ik ze afgemaakt.



Ik heb gebruikt gemaakt van de COL1452 Dress en COL1453 Lady's suit van Marianne Design



Het was voor mij even stoeien met het rokje van de Dress, maar volgens mij is het wel gelukt



Met de Lady suit kun je een chique outfit maken



Het lijkt wel een baljurk  



Een stoere outfit 


Natuurlijk zijn er weer 3 te ruil. Die wat er overblijft houd ik zelf bij mijn collectie. 

Gebruikte materialen 
Marianne Design COL1452 Dress, COL1453 Lady suit,  PK9132 La Provence, EC0167 Craftdates 2
Papier is van Papicolor 

De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram!

1 opmerking:

  1. wat zijn je atc's leuk geworden, volgens mij zag ik ze van de week ook op fb langskomen, ben ook nieuwe aan het maken als ze klaar zijn zie je ze wel langskomen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen