woensdag 25 juli 2018

Do Something Creative Every Day

Hallo volgers,


Vandaag dit mandje, gemaakt voor mijn zus haar verjaardag.



Ik zag dit zelfde mandje op de Facebook groep van Marianne Design, het was gevuld met aardbeien. Ik zocht het patroon en vond dit bij Stempeleinmaleins (helaas kom ik niet meer op hun blog dus kan de link niet delen).

Voor mijn zus maakte ik dit mandje met de set craft dates van Eline. Ze maakt zelf ook kaarten dus deze set past er super bij.



De 2 zijkanten maakte ik verschillend










Bovenop plakte ik een kleurenwaaier en een label met stukjes garen




De verschillende kleurtjes papier maakte ik aan elkaar vast met een kleine splitpen. Erbij hoort natuurlijk een schaar





Op de 2 kopse kanten plakte ik "klosjes" met garen




Het mandje dat openging met de bevestigde knoopjes herbergde een klein envelopje waar geld in kon


Gebruikte materialen:
Marianne Design COL1445, EC0166, EC0167, PB7054, CR1395
Papicolor 903, 945, 907, 944, 901, 910, 939, 911, 909, 949
Zilverkarton





Geen opmerkingen:

Een reactie posten