maandag 29 januari 2018

Hoera!

Hallo volgers, hier weer een berichtje.

Begin januari was onze dochter jarig, ze werd 10 jaar.......

Natuurlijk moest er een feestje komen en ik maakte zelf de uitnodigings kaarten.
Dochterlief maakte zelf een ontwerp hoe ze ze graag wilde hebben.


Samen met haar zocht ik mallen en kleuren bij elkaar.


Aan de binnenkant stempelde ik de tekst.


En natuurlijk maakte ik ook de bedankjes zelf. Eerst gingen we naar de film en daarna gingen we bowlen. Dit probeerde ik te verwerken op de bedankjes.


Veel hobbygroetjes Cecile 


Gebruikte Materialen Uitnodigingskaart:
Marianne Design COL 1378, LR 0329, LR0341,
Joy Crafts Clear Stamp 6410/0081
Papicolor Donkerblauw, Fiestarood, Korenblauw, Lentegroen, Purper, Turkoois, Violet

Gebruikte Materialen bedankje:
Marianne Design COL 1444, COL 1390, COL 1336, COL 1331
Papicolor Hagelwit, Ravenzwart, Korenblauw, Purper, Lichtgeel, Fiestarood





Geen opmerkingen:

Een reactie posten