zondag 26 december 2021

Veel Liefs

Hallo allemaal, 

Vanmorgen was ik heel vroeg wakker.. en met vroeg bedoel ik ook echt vroeg. Om 2.45 u werd ik wakker van iets/iemand en uiteindelijk om 3.45 uur maar opgestaan

Ik wilde nog een kaart maken vandaag maar wist niet goed wat. Nog een kerstkaart,  alvast voor volgend jaar, een nieuwjaarskaart daar "moet" ik er ook nog 3 van, maar dan zouden ze eerder op het blog staan dan dat ze ontvangen zijn, of toch aan de slag met de spulletjes uit de Advents Kalender 

Ik besloot tot het laatste in combinatie met de nieuwste stans van Marleen 

"Veel liefs" is de stans die uitgekomen is bij de januari '22 materialen van Marianne Design (ik ben er weer blij mee)

En zoals ik al schreef met de spulletjes uit de kalender (en nog andere 😉)

Gebruikte materialen:
CR1575 Veel Liefs cirkel by Marleen,  LR0693 Anja's Circle XS, CR1538 Slim line Banners, CA3160 Advent Calendar (vlinder, plaatje en hedera takje), PK9109 Kraft papier, PB7060 Eline’s Honeymoon 

De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram 


Zou die man met de hamer later vandaag toeslaan van vermoeidheid? We wachten af

5 opmerkingen:

  1. Dit is ook een beauty! Hopelijk slaap je vannacht iets langer!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Cecile!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie kaart, zo mooi alles bij elkaar gecombineerd
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart in die zachte kleurtjes. Ik ben door een lieve kerstelf verwend met die mooie stans van Marleen en ga lekker vanmiddag aan de freubel. Hopelijk heb je vannacht beter geslapen?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gemaakt! Mooie, lieve en frisse kleuren bij elkaar: even wat anders dan winter en kerst, leuk!

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen