zondag 9 juni 2019

Gouden Pinkpop

Hallo allemaal,


Op een mooie pinksterdag..........



Als ik aan Pinksteren denk, denk ik automatisch aan Pinkpop. En hoewel Landgraaf maar zo'n 27 km van ons af ligt, ben ik nog nooit naar Pinkpop geweest



Gisteren stond het L-magazine (zaterdagbijlage van dagblad De Limburger) bijna geheel in het teken van de 50e editie van Pinkpop, o.a. ook een interview met "Janneke" hét icoon van Pinkpop



Na dit artikel gelezen te hebben besloot ik een Pinkpop kaart te maken



De 50e Gouden editie is tenslotte toch een jubileum en daarom wil ik deze kaart mee laten doen met challenge 227 van Marianne Design





Gebruikte materialen:
LR0474 Kims Buddies, LR0527 Kim's Buddies pirate, COL1449 Alfabet XXL, CR1417 Punch die ABC, CR1367 Music, CR1282 mini numbers, LR0582 Pins numbers, PK9153 Sweet Romance


De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram




6 opmerkingen:

  1. Zeker is dit ook een jubileum! Supertoffe kaart!
    Leuk dat je meedoet met de challenge!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk bedacht! Stoere kaart.
    Gezellig dat je mee doet met onze jubileum challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem superleuk! Ontzettend origineel!!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super origineel.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker een jubileum en wat voor eentje.
    Vroeger nog wel geweest in Heerlen toendertijd....oei we worden oud......
    Super gave kaart
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen