woensdag 12 januari 2022

Veel Liefs ATC

Hallo allemaal, 

Gisteren plaatste Marianne Design een berichtje in de ATC groep op Facebook. Ja leuk dacht ik ATC kaartjes maken en weer ruilen!

Dus vandaag ging ik ook aan de slag met ATC kaartjes. In dit (heel) oud blog leg ik uit wat ATC kaartjes zijn

Ik gebruikte de in januari nieuw uitgekomen materialen van Marianne Design 

Ik hoop dat er mensen zijn die dit net zo leuk weer vinden als ik en dit ook weer gaan oppakken om te ruilen. Ik ruil er 3, de 4e blijft voor mijn eigen verzameling 

Gebruikte materialen:
PL6501 ATC Pocketletter, PL1522 ATC stamp, CR1575 Veel Liefs cirkel by Marleen, COL1504 Flowers by Marleen, PK9177 Fleurige Groetjes by Marleen, CA3133 Pearls Off White, CA3155 Rhinestones Gold, PL4516 Floral Hearts 

Morgen ben ik er weer met een nieuwe challenge kaart, komen jullie dan ook weer kijken?

2 opmerkingen:

  1. Je ATCtjes zijn superleuk geworden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel grappig dat je een klein stukje van de liefs stans hebt gebruik....het zijn enige kaartjes geworden!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen