donderdag 30 december 2021

Tijd voor (worteltjes) taart

Goedemiddag,

De laatste challenge op het Marianne Design Challenge Blog van 2021.... Wybrich is aan de beurt en ziet graag kaarten met een label én een lint

Ik was begonnen aan een slimline kaart voor onze dochter die vandaag 22 jaar wordt 🎊🎉🎈
Voor dat ik alles opplak laat ik het even liggen en kijk of ik dan helemaal tevreden ben
Nu dus helemaal niet. Het was niet de sfeer die ik zocht


Dus ineens was het stress stress stress 
Want de deadline kwam dichterbij 

Onze dochter is in juli geslaagd voor de opleiding zelfstandig werkend kok dus aan de slag in de keuken dacht ik

En zoals jullie kunnen zien is de stress ook doorgetrokken in de keuken.  Kommetjes die kapot gevallen zijn, oh oh de vlam dreigt in de pan te slaan

In de spoelbak liggen de wortels klaar. Worteltjes taart ❓ 😱 Het water druipt langs het aanrecht naar beneden 

Oh jee, hier is echt iets goed mis gegaan.....

Maar dan is het tijd voor 🍰

Lieve schat, lieve oudste dochter van ons, gefeliciteerd met je 22e verjaardag 😘 (veeg nu de zweetdruppels maar af😉)


Gebruikte materialen:
AK0078 Eline’s dog-cat background, CR1537 Slim Line Frames, CR1538 Slim Line Banners, COL1437 Eline’s Mice family, COL1493 Eline’s Kitchen accessories, LR0706 Vegtables, LR0708 Cutting Boards,  LR0687 Hot Drink (de rook boven de pan), CR1352 Labels Basic Shape, CS0987 Felicitaties,  PK9109 Kraft paper, PK9175 Rainbow 

Oh en de stress zat er echt in 😅

3 opmerkingen:

  1. Wat super mooi geworden!! Een hele fijne verjaardag voor je dochter.
    En een goed uiteinde van dit oude jaar!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige kaart voor je jarige dochter! Je hebt er superleuke (stress) details op verwerkt! Gefeliciteerd!
    Een fijne jaarwisseling, en een gezond en creatief 2022!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen