woensdag 22 september 2021

Tropische Toucan

Hallo allemaal, 

Vandaag opnieuw een "Van Harte" kaart op mijn blog
De woensdag is een echte kaartenmaakdag voor me, als het lukt tenminste. Vandaag was de dag al voor de helft voorbij voordat ik de juiste vibe gevonden had. Al vanalles geknipt en gestanst en ook weer opgeruimd.  En als ik het dan niet kan vinden ga ik opruimen. Er ligt eigenlijk altijd wel een stapeltje naast mijn bureau wat ik nog moet nakijken. Meestal resulteert dat dan in het zelfde stapeltje maar in een andere volgorde 

Toen viel me in dat ik nog een helft van de achtergrond van Eline over had. Die andere helft had ik gebruikt bij de Apenstreken kaart

Ik ging voor de tropische touch want ondanks dat het niet meer echt zomers is hebben we toch een mooie zonnige dag gehad vandaag

Aan de bladeren is echter al te zien dat de herfst in aantocht is


Gebruikte materialen:
AK0070 Eline’s Tropical Backgrounds, CR1560 Van Harte cirkel by Marleen, CR1360 Basic Stiched Passepartout Circles, COL1457 Eline’s Toucan, LR0478 Hibiscus & tropical leaves, LR0667 Tropical Leaves,  PK9148 Boho Summer 

Zie ik jullie morgen voor de nieuwste Challenge weer op mijn Blog?

De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten