donderdag 4 februari 2021

Een kleinkind

Hallo volgers,

Vandaag is de nieuwe Challenge gestart op het Marianne Design Challenge Blog 
Judith was aan de beurt om de nieuwe challenge te bedenken en wilde graag een kaart zien met een craftstencil (Marianne Design of Dutch Doobadoo). Ik koos voor het stencil van Dutch Doobadoo 'oma'. Mijn zus is onlangs oma geworden van kleindochter Ellie en ik stuurde haar deze kaart


Op een babykaart mag het schattige babytje van Eline niet ontbreken. Hier zit ze op lekker op haar duimpje te sabbelen 


Ik heb de nieuwe Slim Line Banners gebruikt om de mooie randjes om deze Slim Line kaart te maken 


De stempel 'handgeschreven baby' past er ook goed bij


Gebruikte materialen:
DDBD 470.713.807 Card Art Opa en Oma, CR1456 Punch die Baby items, CR1538 Slim line Banners, COL1421 Eline’s baby essentials, COL1479 Eline’s Babies, CS1051 Handgeschreven Baby, PB7058 Eline’s Babies Little Miracle 

De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram 

12 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje. Daar is de oma vast blij mee!
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart! Mam kennende zal ze er erg blij mee zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi !! Mag ik vragen welke letters je gebruikt hebt ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je!
      De letters zijn gewoon de letters van het stencil over getrokken...

      Verwijderen
    2. Hoe dom kun je zijn, helemaal niet gezien. Sorry

      Verwijderen
    3. Helemaal niet dom, even niet gezien 😘

      Verwijderen
  4. Prachtige creatie Cecile, ik ken deze DDBD mal niet, mooi!
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen