donderdag 24 december 2020

Merry Christmas kadokaart

Hallo volgers,

Er zijn weer 2 weken voorbij en vandaag is er een nieuwe Challenge gestart op het Marianne Design Challenge Blog

Anita wil graag een kadokaart zien

Ik besloot hiervoor om een kadobon te gebruiken van ons lokale favoriete Aetkaffe De Grous. Onze lokale ondernemers en zeker de horeca verdienen onze steun!

Omdat de bon zelf al vrij groot was, ben ik aan de slag gegaan met de envelop maker van Joy!

Hoewel het designpapier 'Do what you love' helemaal niks met kerst te maken heeft vind ik dat me dat toch gelukt is om er een kerstsfeer van te maken

Net zoals op de verpakking van de bon zelf heb ik dennenboompjes en sterren gebruikt 


Gebruikte materialen:
6200/0053 Joy! Card & Envelope maker, PK9149 Do What You Love, CR1321 Punch die Stars, CR1360 Basic Stiched Passepartout Circles, CR1483 Trees by Marleen, CS1037 Hello Winter 

Denk óók eens aan de lokale horeca ondernemer en steun hun deze coronatijd. 
Wat ga ik doen met deze kadobon? Misschien verloten onder de reacties? Wat vinden jullie van dit idee?

De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram
Voor alle lezers van mijn blog: Hele fijne kerstdagen!

1 opmerking: