woensdag 22 april 2020

Taart!

Hallo volgers,

Dan is het zover,  je verjaardag, je wordt 8 jaar. Maar hoe anders is deze in vergelijking met vorig jaar....
Door de coronacrisis kan er geen verjaardag gevierd worden, opa en oma mogen niet op bezoek komen en ook oma kippe niet. Je mag niet naar school dus je verjaardag vieren met je klasgenootjes is er ook al niet bij


Nou dan, wat doe je dan als oud(e)tante? Je bakt een taart en stuurt die met de post
In het verleden heb ik wel eens taart gebakken, maar deze is toch anders. En ook nog met 3 lagen 😱

De kaarsjes paste voor het versturen niet bovenop de taart dus heb ik ze tussen de 8 gestoken die ik overigens eerst van cake gemaakt heb en daarna overtrokken met een laagje kleur

Ik zelf ben geen slagroom liefhebber, maar op een verjaardagstaart als deze mag de slagroom niet ontbreken


Ook heb ik er nog een cupcake bij gedaan zodat de jarige daar gelijk aan kan beginnen. Ik schat zo in dat hij met het eten van de sprinkles begint


Door de hoogte is mijn taart een béétje "wiebelig" 😉

Wat heb ik gebruikt om deze taart te maken:
De basis is PS8057 Party Cake by Marleen, de fondant laag is gemaakt met PK9145 Beary Cute, de 8 heb ik gemaakt met CA3110 Party numbers, de cupcake is gemaakt met de COL1481 Cupcakes by Marleen, de slagroom komt uit COL1322 Cake

De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram

1 opmerking:

  1. Zo'n leuke taart met 8 kaarsjes krijgt de jarige nooit meer! heel tof!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen