donderdag 16 april 2020

Merci kaart

Hallo Volgers, 

Vandaag een merci kaart op mijn blog

Een doosje voor iemand die iets lekkers verdient 


In de binnenkant van de kaart is een doosje waar precies 4 merci reepjes in passen. Het lintje zorgt ervoor dat de merci er makkelijk uit kunnen


Het kleine kaartje met de stempel "veel liefs" heb ik los laten liggen op de achterkant heb ik mijn naam geschreven 


Het doosje gevuld met de merci 


Jij verdient iets.....


Lekkers

Laten we eerlijk zijn, iedereen verdient zo af en toe iets lekkers 😉


Het doosje wordt dicht gehouden met een lintje


Gebruikte materialen:
KJ1726 JIJ,  COL1471 Eline's sloth, DF3454 Letter Board, COL1350 Alfabet XXL, CS1050 Handgeschreven Veel Liefs, PK9152 Herbs & Leaves 

De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram


Van dit doosje heb ik een werkbeschrijving gemaakt en is te vinden op werkbeschrijving

2 opmerkingen:

  1. Ik vind hem geweldig! Echt superleuk!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een mooie creatie! Als je zoiets krijgt voel je je echt gewaardeerd.

    BeantwoordenVerwijderen