woensdag 29 januari 2020

Uilskuiken

Hallo volgers,


Het overkomt ons allemaal wel een keer, of misschien kennen we wel iemand die het vaker overkomt. Het vergeten van een verjaardag


Het uilskuiken 





Ik heb de uil gemaakt op een wiebelkaart en om het dramatische effect van de vergeten verjaardag te vergroten hem wiebeloogjes gegeven




Om het leed te verzachten een stempel met de tekst " Ik was je verjaardag niet vergeten...."




Gebruikte materialen:
COL1302 Owl, LR0203 Tree, CR1494 Natural Twigs, PK9157 Soft Pastels, Nellie Snellen SENCS003 Ik was je verjaardag niet vergeten...


Met deze kaart wil ik meedoen met Challenge 240 van het 
Marianne Design Challenge blog 


De Hobbyzolder is ook te vinden op Facebook en Instagram


4 opmerkingen:

  1. Cecile ik moet lachen om je verhaal ...uilskuiken.....nouja herken het wel hoor.
    Prachtige kaart die alsnog gewaardeerd zal worden
    Gezellig dat je meedoet met onze uilenchallenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke/grappige kaart heb je gemaakt Cecile!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om er een wiebelkaart van te maken. Zo vergeeft de jarige vast dat je de verjaardag bent vergeten.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriƫt
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Celine, ik vind de tekst erg grappig, leuk dat je meedoet,
    groetjes van Aniet,
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen