donderdag 18 april 2019

Huisje, boompje, paasei

Hallo volgers,

De Craftables CR1437 lag al een tijdje in mijn kast. Maar nog nooit gebruikt, daar moest verandering in komen!



Voor de nieuwste challenge van Marianne Design werd gevraagd naar een kaart/creatie met cijfers erop. En omdat deze kaart in 2019 gegeven werd aan iemand die zijn huidige woning te koop heeft staan, vond ik het wel passend om op de gevel het jaartal te vermelden

Met deze kaart wil ik dan ook meedoen met Challenge 223 van Marianne Design

Gebruikte materialen
CR1437 Build a house, LR0370 Pinetree set, LR0136 Little pine tree, DF3403 Designfolder bricks, CR1282 mini numbers, CR1202 rechthoek (gordijntjes), CR1451 Punch die Cats, CR1397 Garden soul, CR1464 Marleens greenery, LR0583 Tiny's Window, LR0578 Petra's amazing circle, LR0513 Dandelion.
PK9142 Après Ski, PK9155 Weathered wood, PK9152 Herbs & Leaves,
De bloemetjes in de "tuin" heb ik gemaakt van diverse kleine stukjes design papier, van PK9096 Romantic Journey, PK9135 Fleurique, PK9160 Romantic Dreams, PB7056 Eline's Summer Picnic.

En...... omdat het bijna pasen is verstopte ik een aantal paaseitjes, hoeveel tellen jullie er?


Voor diegene die het juiste aantal heeft of er het dichtst bij zit maak ik een kaart naar keuze. Mochten er meer zijn met het juiste aantal.... dan heb ik een probleem 😂, wat ik dan ga doen 🤔 weet ik nog niet 🤔
CR1399 Punch die Eggs

16 opmerkingen:

  1. Wow, wat een prachtige creatie, en met zoveel superleuke details! TOP!
    Volgens mij tel ik 11 eitjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haga, wat heb je dat leuk bedacht om eitjes te verstoppen! Ik tel er 12.
    Ik vind je kaart werkelijk prachtig! Ik verwacht eigenlijk dat er zo iemand door de deur stapt, hij sprekkt tot mijn verbeelding.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super leuk Cecile en dan die verstopte eitjes. Ga me er maar niet aan wagen geloof ik om ze te tellen...haha.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig wat een mooi huis heb je gemaakt.
    Ik ben volger van je geworden zodat ik niks meer hoef te missen.
    Ik ben even in de tuin gaan kijken om te zoeken naar paaseitjes, volgens mij heeft de paashaas er 15 verstopt.
    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb er toch nog een paasei bij gevonden, Ik heb er 16 ;-)

      Verwijderen
  5. Super leuke kaart. Wat een werk zal dat geweest zijn.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Cecile, wat een geweldige kaart. Ik heb 15 paaseitjes gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo, dank je wel voor het compliment.
      15 eitjes was inderdaad het juiste antwoord!
      Mail naar dehobbyzolder@hotmail.nl bespreken we dan welke kaart het gaat worden.

      Verwijderen
  7. mooie kaart
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge blog marianne design

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw!! Heel erg gaaf gemaakt!
    Superleuk dat je meedoet met onze challenge!
    Groetjes Gerlinde
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk Cecile en origineel (jaartal), succes met de challenge.
    Ik tel 14 eitjes ;-)
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is een hele mooie kaart geworden. Super gedaan.
    Leuk dat je mee doet met onze cijfer challenge.
    Groetjes van Judith
    DT - Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Je bent wel heel goed in eieren verstoppen. Ik ben meteen de eitjes gaan zoeken en telde er 13 + 2 keer een halve dop dus totaal kom ik op 14 eieren.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oeps..... ik ben nog een keer naar de eitjes gaan zoeken en kwam er nog een extra tegen, dus kom ik uit op 15 eitjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo, dank je wel voor het compliment. 
      15 eitjes was inderdaad het juiste antwoord!
      Mail naar dehobbyzolder@hotmail.nl bespreken we dan welke kaart het gaat worden.

      Verwijderen
  13. Dit is echt leuk met de paaseitjes! Prachtige kaart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen