maandag 11 februari 2019

Kaarsjes op je taart

Hallo volgers,

Vandaag weer een blog om te lezen




Mijn moeder is jarig en ze mag 82 kaarsjes uitblazen, maar omdat die niet allemaal op het taartje passen hebben we maar cijfer kaarsen gedaan




Mijn moeder doet nog van alles, vroeger heeft ze veel kleding gemaakt, nu doet ze voornamelijk nog verstel en herstel werk. Ze haakt graag, en tot vorig jaar was ze nog een actieve wandelaarster




Wat ze ook graag doet is koken en bakken, maakt niet uit voor hoeveel personen, ze doet het met veel plezier




Ik maakte voor haar deze kitchen aid, met een schort, mijn moeder heeft altijd een schort om als ze iets gaat doen, behalve als er bezoek is

En haar gebak is níét compleet zonder taartrandje




Voor haar verjaardag heeft ze natuurlijk ook zelf gebakken, de favoriet uit mijn kindertijd zat er ook tussen "appelmoesvlaai" (in Limburg eten we vlaai en geen taart, het liefst gewoon met de handen)


Gebruikte materialen:
Dutch Doobadoo Card Art kitchen aid 470.713.617, CR1246 Kitchen, CR1247 Kitchen set, CR1462 Cake, LR0582 Pins numbers, LR0546 Anja's beautiful Flower set, LR0577 Flower Frame, LR0573 Heart Pins, PK9157 Soft Pastels, PK9152 Herbs & Leaves (de pollepel)


De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram


2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je moeder! Ik hoop dat je nog veel van zulke mooie kaarten voor haar mag maken. Super leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen