maandag 19 november 2018

Zie ginds komt de stoomboot

Hallo volgers,

Zie ginds komt de stoomboot.....




Ik heb ook de stoomboot van de Sint gemaakt.
Als uitgangspunt heb ik het patroon van Marleen gebruikt. Dit heb ik vergroot zodat het op 1 A4 paste. Verder heb ik hem in 3D gemaakt door simpel (net als vroeger) doosjes en keukenrol te gebruiken.




De Sint komt altijd in met Pakjesboot 12




De Pieten staan op het dek




Één Piet staat zelfs op het dak




Ik wilde niet dat de Piet links en die rechts op het dak plat tegen de achterkant gedrukt zouden worden. Dus heb ik ze tegen een standaardje gezet zodat ze blijven staan en in het midden van de boot staan.


De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram



Gebruikte materialen:
Patroon boot van Marleen gepubliceerd in Marianne Magazine 28
LR0446 Sinterklaas, LR0565 Sinterklaas en Pieterbaas, LR0474 Kims Buddies, COL1391 Eline's Santa, PK9152 Herbs & Leaves, COL1430 Eline's Whale

3 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit leuk gemaakt. Hoe heb je de vlaggenlijn vast gemaakt? Ik wil graag ook een stoomboot knutselen met mijn kinderen op deze manier.

    BeantwoordenVerwijderen