woensdag 24 oktober 2018

Herfst Paddenstoelen

Hallo volgers,


En dan ineens is het herfst....




Ik maakte de paddenstoelen van Marleen van der Most om een beetje in de stemming te komen

Ik bewerkte de paddenstoelen rondom met distress inkt,  het hoedje maakte ik dubbel en plakte ik met foamtape op
De onderkant van het hoedje maakte ik iets donkerder om een schaduw effect te creëren




De 2 kleinere paddenstoelen plakte ik ook met foamtape voor de grote




Een spin heeft zijn best gedaan om een mooi web te maken






De eikels met de bladeren heb ik ook bewerkt met distress inkt


De blaadjes van de bomen beginnen te vallen en vallen bovenop de hoedjes




Wat echt mos eromheen en een herfst creatie is klaar



Gebruikte materialen
PS8015 Mushroom by Marleen, PK9159 Swedish winter, PK9138 Canadian Fall, PK9127 Watercolor,  CR1355 Grass, LR0373 Acorn with leaf, CR1422 Spiderweb, LR0557 Tiny's Pinecone, CR1374 Box Card, CR1336 Punch die Autumn leafs, CR1383 Insecten


De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram

Geen opmerkingen:

Een reactie posten