vrijdag 13 juli 2018

Afscheid

Hallo allemaal,


En dan is het eindelijk zo ver, het is VAKANTIE! Het schooljaar zit er weer op.

Op onze school werd er op de laatste donderdag "Meester - Juffendag" gevierd. We hadden per kind een klein bedrag bij elkaar gelegd en daar werd voor de meester, de juf en stagiaire een cadeau voor gekocht.

Ik vond het leuk om zelf nog wat te maken voor de Meester, de Juf en de stagiaire.

Ik maakte dit chocolade doosje



 
 
Hoe ideeën kunnen veranderen. Eerst wilde ik met de schoolspullen van Marianne Design werken, maar gezien het warme weer vond ik een ijsje toch meer van toepassing.
 
 
Slippers voor de juf
Slippers voor de meester

 
Onze dochter zocht zelf de kleuren van de slippers uit, ze wilde voor de juf en meester aparte kleuren.
 
 
 
 
Als het volgende flapje werd opengevouwen, kwam er een foto van onze dochter tevoorschijn. Op het etiket heeft ze zelf nog haar naam geschreven.
 
 
 
 
Vervolgens weer een klein doosje met een strikje.....
 
 
 
Met daarin de verrassing van een reepje chocolade.....
 
 
 
 
Ik hoop dat jullie weer genoten hebben!
 
 
 
Gebruikte materialen:
Patroon (wederom) van HobbyVision
Papicolor: caramel, ravenzwart, korenblauw, mango, lila, nootbruin
Marianne Design: LR0365, LR0477, PL1514, PK9118, PK9132
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten